120810 Asia de Cuba

Det frustrerande när man besöker fina resturanger eller klubbar är att man så gärna vill ta kort på inredningen men det känns alltid så opassande. Folk har klätt upp sig och dricker sina dyra drinkar och äter sin trendiga mat. Att då ta upp sin lilla slitna second hand kamera känns fel. I torsdags var vi och åt på Asia de Cuba. Jag har aldrig varit på en så fin restaurang. Der var inte bara maten och drinkarna som va i en klass för sig. Jag njöt av hela atmosfären, möblerna, inredningen, tavlorna, ljuset. Vanligtvis brukar sånna här ställen göra mig lite obekväm. Jag vill ha det lortigt i hörnen och lite slitna kanter, men Asia de Cuba va något speciellt. En skapande miljö.

Nedan, lite bilder därifrån som jag inte har tagit;)





Foto: www.channels.nl

Xxx

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0