150810 Roadhouse

Har just nu ingen sladd till kameran så alla bilder från min sista vecka här i London kommer upp på bloggen nästa helg, när jag flygit hem till Sverige. Till er som frågat så kommer jag hem den 19 Augusti. Det är nu bokat och klart!
Vad har jag pysslat med i helgen då?
I fredags så var en hel hög av Roxy människor hembjudna till Giz. Den tokiga advokaten som jag skrivit om tidigare ;) Föredetta barskoleleverna Caroline och Elin hade lagat en mycket god middag och efterätt till oss alla. Så Snälla :) En jättemysig kväll som inte helt oväntat avslutades på Roxy och Belushis.
Lördagen blev lugn. Kikade på Allsång på Skansen på SVT play, pyssla lite här hemma och fundera på alla val som behövs göras inom den närmsta framtiden.
Idag, söndag, så är jag på topp. Utvilad och redo för nya äventyr. Ikväll blir det The Roadhouse. Där väntar Flair tävling och DJ Smudger. Jag är på G! Nu väntar en långpromenad.

Xxx  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0