100710 I'm melting

Jag ska absolut inte klaga. Värmen är underbar, men snälla London styr upp lite fler ställen där man kan bada.
Har precis tagit en kall och skön dusch. Snart kommer Linda hit, vi ska ha myskväll. Pelle har fixat Closer och Notting Hill så vi tänkte va fräcka och sno hans dator och kika. Han får dock inte va med på myskvällen eftersom han är duktig och jobbar istället. 
Va förreste inne och kollade på studera.se Det verkar som dom bearbetar ansökningarna nu. Hoppas man får höra från dom snart. Att inte veta vad man ska göra i höst gör så att jag vill bita på naglarna!
Nu ska jag göra mig klar för att gå och möta Linda vid The tubestation. Hade så bra, och alla i Västerås, hälsa raggarna ;)

Xxx  

Kommentarer
Postat av: Vickan

Visste inte att du hade sökt till NU i höst! Sökte du Örebro? :)

2010-07-12 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0