180710 FABRIC

Fredag jobbat 10.30 - 23.30, Lördag jobbat 17.30 - 02.30, Söndag jobbat 11.00 - 17.30! Efter dessa nästan 30 jobbtimmar på 3 dagar så kände jag att en utgång var behövligt, eller egentligen sömn, men det kan jag ägna morgodagen åt. Sid, Robert, Kiwi, Lina, jag och bareleverna tog oss till Fabric. En väldigt populär nattklubb som låg på andra plats i tidningen DJ's Magazines "top 100 clubs"  förra året fick jag höra. 
Lina och jag fick spelade lite teater också. Lurade två killar att vi kom från Kapstaden. Dom hade aldrig träffat någon från Kapstaden förut, men nu antar jag att de tror att de har de, haha, så söta.
Jag har blivit en riktig hejare på att äta fyllemat har jag märkt. Alla åt varsin macka igår efter fabric förutom jag, för jag åt fyra stycken. Ibland vet jag bara inte vad mätt är. Något man kan äta kanske !?


Kiwi testar min nya Kamera!


Världens snällaste Robert, som åker hem till Sverige på Onsdag :( snyft!



Sid: Lisa, why did you dance with strangers last night!!
Jag: I didn't!!
Sid: Oh, that is right, you didn't, you where just dancing all by yourself around the strangers!

Xxx

 



Kommentarer
Postat av: joss

vad snygg du är gumman! :D

2010-07-21 @ 22:00:34
URL: http://jjosefinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0