190710 Handymen

Idag har inte mycket blivit gjort. Jag väckte både Sid och Robert någon gång innan lunch men vi segade oss inte ut i solskenet fören halv 3. Till frukost blev det Pizza Hut vid Tottenham Court Road. Den otroligt populära frågan om varför jag bara äter fisk och inge annat kött kom upp som vanligt när vi beställde. Jag undrar hur många gånger jag har haft den diskussionen med folk, för det blir en diskussion i 9 fall utav 10 när någon frågar.Idag har tom 2 personer frågat mig.
Jag måste räkna ut det här: 11år x ca 2ggr i månaden som folk frågar = 264 gånger! Toppen!!

Här nedan har vi Sid och Robert som försöker laga den nya sängen från IKEA som ständigt faller samman. Idag var det dock Robert som låg i den när den gick sönder. Det hände mig förra veckan. Helt plötsligt så bara knakar det till och så ligger man halft nere på golvet. Haha, men enligt Sid hade dom tydligen monterat den helt "rätt" ;)





Utsikt från Sids lägenhet. Jättefint!



Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0