Anton isn't a big person, he is a small giant

Idag har det varit strålande sol och varmt i London. Vi spenderade halva dagen i en park där vi tränade flaring. Det var väldigt svårt men övning ger ju färdighet och även fast flaskorna flög åt alla höll så underhöll vi en del människor i parken. Nu sitter vi alla med blåmärken och svullnader över hela händerna. Dom där flaskorna är inte sköna att få på sig. Resten av lektionen ägnade vi åt att testa likörer. Ungefär 35 småshots blev det i magen. Tur att vi hade ätit en ordentlig lunch innan, annars vet jag inte hur jag hade mått.
Nu på kvällen har jag stått i baren en timma. Jag serverade bla en Cosmopolitan, en Long Island Ice Tea och en massa öl. Gjorde dom genom free poring. Alltså jag använde inga mått utan räknade i huvudet, bubble one two, för en shot tex. Det är lite klurigt, men Anton var imponerad över att jag klarade det så bra (det sa han i alla fall ;)
Anton är också våran lärare. Och han är så jädrans stor, men vi fick också förklarat för oss att han är ingen stor människa utan en liten jätte och för det mesta hör man inte vad han säger för han snackar på sitt egna sätt, men han är väldigt snäll.





Våra blåa shots som Anton gjorde till oss innan vi drog ut till Soho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0